Osnovne studije – Raspored i prijava ispita u aprilskom ispitnom roku

Aprilski ispitni rok 2018. zakazan je za period od 10.4. do 14.4.2018. 

Mehanizam i procedura je ista kao i u januarskom roku ali je donekle izmenjena u odnosu na prethodnu godinu pa Vas molim da pažljivo pročitate uputsvo koje se nalazi pred Vama. Za razliku od dosadašnje prakse ukinut je korak preuzimanja elektronske prijave, popunjavanja iste i slanje na predviđeni e-mail. Umesto toga, potrebno je da se ulogujete preko fakultetskog mejla i pratite link za prijavu ispita koji se nalazi na sledećoj internet stranici: link. Pošto to učinite, izaberite godinu na kojoj prijavljujete ispite, popunite Vaše lične podatke (broj indeksa, ime i prezime) i štiklirajte predmete sa ponuđene liste. Poslednji korak je da priložite uplatnicu kojom dokazujete plaćanje nadoknade za prijavu ispita posle čega sledi finalno slanje prijave. Kada ispunite sve korake, na vaš fakultetski mejl (preko kojeg ste se logovali) dobićete potvrdu da ste prijavili ispite. Preko ovog mejla moguće je da izvršite promenu u prijavi, ukoliko ste negde pogrešili.

Svaki ispit koji prijavljujete morate unapred platiti 500 dinara. Uplatnica se popunjava na sledeći način:

POSEBNO OBRATITE PAŽNJU NA:

1) Vodite računa da unesete sve tačne podatke jer će se na osnovu onoga što vi unesete (broj indeksa, ime i prezime) biti formirani ispitni spiskovi.

2) Ukoliko prijavljujete ispite iz dve različite godine studija, potrebno je da načinite dve različite prijave ispita (za svaku godinu posebno). U tom slučaju potrebno je razdvojiti i uplate za nadoknadu ispita na dve uplatnice i svaku priložite uz odgovarajuću prijavu.

Studenti koji nisu izmirili finansijske obaveze predviđene Ugovorom o studiranju ne mogu pristupiti polaganju ispita.

Poslednji rok za prijavu ispita je 1.4.2018. godine u 23:59h. Ispitni spiskovi će biti formirani do 3.4.2018. Pošto ispitni spiskovi budu formirani oni će biti prosleđeni svim studentima da pogledaju da li su uspešno prijavili ispite i da, ukoliko nešto nije izvršeno kako treba, imaju vremena da nam skrenu pažnju da uklonimo nedostatke.

Studenti koji ne izmire svoje obaveze prema Fakultetu, bilo da je to neizmirenje finansijskih obaveza predviđenih Ugovorom o studiranju, nepreuzimanje poručene literature ili nepotspisivanje ugovora o obnovi ispita (važi za studente koji su odslušali sve četiri godine) biće obeleženi posebnom bojom u spiskovima i neće moći da polažu ispite dok ne reše pitanje zbog kojih imaju zabranu.

NAKNADNE PRIJAVE ISPITA:

Sve naknadne prijave vrše slanjem skenirane ili fotografisane uplatnice kojom dokazujete plaćanje uz naziv predmeta u tekstu mejla na e-mail milos.nikolic@futura.edu.rs uz izuzetak da se svaki ispit plaća 1000 dinara.

VAŽNA NAPOMENA: Od prošle školske godine ne postoje više pojedinačne prijave već se za svaki predmet formira spisak prijavljenih koji profesor i asistent donose na ispit i u koji će biti upisani Vaši bodovi i ocene. Zbog ove novine studenti koji ne izmire finansijske obaveze na vreme i koji zbog toga dobiju zabranu prijave ispita neće moći da uplatom na sam dan ispita pristupe ispitu. Da biste naknadno bili upisani u spisak neophodni je najmanje 48 sati pre termina ispita poslati fotografisane uplatnice koje dokazuju izmirenje dugova prema školarini i nadoknadu za naknadnu prijavu ispita (u iznosu od 1000 dinara po ispitu).

Raspored ispita pogledajte ovde.

 

Pozovite nas